

Als je jouw produkt aanmeldt op onze website kunt u een keuze maken hoe u uw produkt verstuurd en bezorgd wilt hebben, dan bezorgen we jouw bestelling de volgende werkdag op het aangegeven afleveradres. Repair4ALL verzendt je bestelling met PostNL. Op dit moment wordt door PostNL circa 90% van de door ons aangeboden pakketten ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd.
Wanneer je tijdens de eerste afleverpoging niet thuis bent, dan doet PostNL later nog een poging. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, dan brengt PostNL je zending naar het dichtstbijzijnde Postkantoor. Daar kun je het pakket nog drie weken na aflevering afhalen. Na drie weken gaat het retour naar de webshop.
Over de verzendkosten kunt u een keuze maken tijdens het bestel / afspraak proces. Als Repair4ALL een actie 'gratis verzenden' heeft, dan wordt dit duidelijk bij het bestel / afpsraak proces aangegeven. Als je jouw bestelling gaat afhalen in een Repair4ALL store, dan komen er geen verzendkosten bij. Voor elke geplaatste bestelling worden verzendkosten in rekening gebracht, ook als je snel achter elkaar meerdere bestellingen plaatst. Dat heeft te maken met de snelheid die wij bieden. Zodra je bestelling bij ons binnenkomt, gaan wij direct aan de slag met verzamelen en verzenden, je kunt dit proces ook volgens op jouw persoonlijke Dashboard waarin je ook kunt communiceren over het bestelde produkt of dienst. Dit gaat grotendeels automatisch. Het is door die hoge ordersnelheid niet mogelijk om producten van verschillende bestellingen bij elkaar te voegen.
Je kunt de bezorging van je bestelling controleren via de track&trace code die je per e-mail of op je persoonlijke dashboard ontvangt. Zit je al een paar dagen te wachten op een track&trace code? Dat is niet zoals het hoort, dus neem dan even contact op met medewerkers van customer service van Repair4ALL team. Zij helpen je verder.
Je krijgt via je persoonlijke dashboard gemeld wanneer je de bestelling in de store kunt afhalen. Repair4ALL streeft ernaar jouw bestelling binnen de gewenste reparatietijd te bezorgen.
Wacht je al langer dan afgesproken tijd op een bericht in jouw persoonlijke dashboard voor het afhalen van je bestelling? Dat is te lang. Neem even contact op met de medewerkers van onze customer service, die helpen je graag verder.
Je kunt je bestelling op een ander adres dan je woon- of factuuradres laten bezorgen. Je dient dit wel tijdig voor het eind van de reparatieduur aan te geven via jouw persoonlijke dashboard, dan kunnen wij ervoor zorgen dat jouw reparatie op een ander door jou aangegeven bezorgadres word geleverd.