time 7 Dagen open ook op zondag
home Snel, professioneel en goedkoop.
Reparatie voor smartphone, tablet, computer, laptop, iMac en Macbook.

BEZORGEN & AFHALEN

BEZORGEN

Als je je produkt aanmeld op onze website kunt u een keuze maken hoe u uw produkt verstuurd en bezorgd wilt hebbben, dan bezorgen we je bestelling de volgende werkdag op het aangegeven afleveradres. Repair4ALL verzend je bestelling met PostNL. Op dit moment wordt door PostNL circa 90% van de door ons aangeboden pakketten ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd.

Wanneer je tijdens de eerste afleverpoging niet thuis bent, dan doet PostNL later nog een poging. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, dan brengt PostNL je zending naar het dichtstbijzijnde Postkantoor. Daar kun je het pakket nog drie weken na aflevering afhalen. Na drie weken gaat het retour naar de webshop.

VERZENDKOSTEN

De verzendkosten kunt u een keuze maken tijdens het bestel / afpsraak proces.  Als Repair4ALL een actie 'gratis verzenden' heeft, dan wordt dit duidelijk bij de bestel / afpsraak proces aangegeven. Als je je bestelling gaat afhalen in een Repair4ALL store, dan komt er  geen verzendkosten bij. Voor elke geplaatste bestelling worden verzendkosten in rekening gebracht, ook als je snel achter elkaar meerdere bestellingen plaatst. Dat heeft te maken met de snelheid die wij bieden. Zodra je bestelling bij ons binnenkomt, gaan wij direct aan de slag met verzamelen en verzenden, u kunt dit proces ook volgens op uw persoonlijke Dashboard waarin u ook kunt communiceren over het bestelde produkt of dienst. Dit gaat grotendeels automatisch. Het is door die hoge ordersnelheid niet mogelijk om producten van verschillende bestellingen bij elkaar te voegen.

TRACK & TRACE

Je kunt de bezorging van je bestelling controleren via de track&trace code die je per e-mail of op uw persoonlijke dashboard ontvangt. Zit je al een paar dagen te wachten op een track&trace code? Dat is niet zoals het hoort, dus neem dan even contact op met de customer service van Repair4ALL team. Zij helpen je verder.

BESTELLING AFHALEN

Je krijgt via uw persoonlijke dashboard wanneer je de bestelling in de store kunt afhalen. Repair4ALL streeft ernaar je bestelling binnen de gewenste reparatietijd te bezorgen.

Wacht je al langer dan afgesproken tijd op een bericht in uw persoonlijke dashboard voor het afhalen van je bestelling? Dat is te lang. Neem even contact op met onze customer service, zij helpen je graag verder.

ANDER AFLEVERADRES

Je kunt je bestelling op een ander adres dan je woon- of factuuradres laten bezorgen. U dient dit wel tijdig voor het eind van de reparatieduur aan te geven via u persoonlijke dashboard, dan kunen wij ervoor zorgen dat uw reparatie op een ander door u aangegeven bezorgadres word geleverd.

feedback